reklama

Ludsky zivot hodnotu nema, dusa ju ma nevycislitelnu...

Ludsky zivot je velmi krehka vec. Vyhasne v okamziku a nic ho uz nevrati. Na svete umiera neskutocne vela ludi, za ktorych sviecky nikde nehoria, a ich smrt zasiahne len maly okruh ludi nazyvany rodina.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ak by som umrel napriklad teraz ja, tak z toho bude asi mojim blizskym smutno, ale svet by si to nevsimol. Ja ale niesom osobnost. Medzi nami chodia a ziju ludia, ktori maju svoje poslanie. Motivuju tisice ludi a robia nase zivoty lepsimi. Nehovorim o celebritach ako takych, ale o osobnostiach. Tyto ludia si zasluzia za veci, ktore robia pre ostatnych nas obdiv a uctu. Prave ludia ako Palo Demitra posuvaju mnohych dopredu. Su vzorom pre mladych, ktori kracaju v ich slapajach, ale aj pre beznych ludi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vcera umrelo vela ludi, ale ich duse tu ostanu este velmi dlho a budu vyzarovat to, co vyzarovali pred tym. Pretoze to, co bol Palo pre nas su urcite ostatny hraci pre svoje krajiny. Skoda len, ze tu nemohli byt este dlhsie a rozdavat tu energiu priamo.

Nazivo som videl len jedneho hokejistu a tym je Zdeno Chara. Bolo to tento rok, ked prisiel do svojho rodneho mesta ukazat trofej. Ja z Trencina niesom, boli sme tam len nahodou, ale citil som hrdost a radost z jeho uspechu. Okolo mna bolo vela ludi, ktori to citili asi rovnako. Takto urcite vyzaroval aj Palo Demitra a rozdaval radost a za to si zasluzi nasu vdaku. Vdaku naroda svojej osobnosti za to, ze bol taky aky bol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Osobne niesom az taky fanusik hokeja, a uz vobec nie typ ktory place. Vcera som vsak mal nakrajicku a vdzy ked citam o Palovi sa to vracia.

R.I.P. vsetkym zosnulym a uprimnu sustrast rodinam, priatelom a narodom.

Dakujem a zbohom

Juraj Neština

Juraj Neština

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent a pracujúci človek. Snáď vtipný a spoločenský. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu